Blik

Kursy walut

  kupno sprzedaż
rozliczenie gotówkowe
EUREUR 4,1625 4,4227
USAUSD 3,8050 4,0433
GBPGBP 4,8541 5,1954
rozliczenie bezgotówkowe
EUREUR 4,1922 4,3924
USAUSD 3,8322 4,0156
GBPGBP 4,8790 5,1701

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej Nasz Bank.

  

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:
  • są posiadaczami konta osobistego w naszym Banku lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku,
  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną Nasz Bank (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store).
Dzięki usłudze BLIK możesz:
  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych - wystarczy, że w aplikacji mobilnej Nasz Bank wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję,
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej,
  • dokonywać przelewów na telefon.
Jakie limity obowiązują w usłudze BLIK?


Limity obowiązujące 

Jak krok po kroku uruchomić BLIKA na telefonie


BLIK - płać i wypłacaj wygodnie

Płatności w sklepach lub w Internecie:

  1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów.
  2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Nasz Bank.
  3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu).
  4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga.
  5. To już wszystko - zakupy opłacone.

Wypłata gotówki z bankomatu:

  1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty / Wybierz opcję wypłata za pośrednictwem BLIK.
  2. Podaj kwotę transakcji.
  3. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Nasz Bank.
  4. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie.
  5. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej Nasz Bank poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga.
  6. Wypłata dokonana.

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

 


Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
  1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku.
  2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK do aplikacji mobilnej Nasz Bank.
  3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego
    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację Nasz Bank,
    • stosuj oprogramowanie antywirusowe,
    • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe,
    • aktualizuj przeglądarki internetowe.
  4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej.
  5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego na którym znajduje się aplikacja mobilna Nasz Bank. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować z poziomu bankowości internetowej (USTAWIENIA/KANAŁY DOSTĘPU/URZĄDZENIA).

       

Z przyjemnością informujemy, że udostępniliśmy Państwu Przelew na telefon BLIK.

Jest to nowa funkcjonalność Usługi BLIK pozwalająca na wykonywanie przelewów na numer telefonu za pośrednictwem tej usługi w Aplikacji Mobilnej Nasz Bank. Funkcja ta polega na natychmiastowym przesłaniu pieniędzy z rachunku bankowego jednego użytkownika na rachunek innego wyłącznie z wykorzystaniem numerów telefonu uczestników transakcji.

  • Przelew na telefon BLIK jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  • Główne zalety Przelewu na telefon BLIK to szybkość, wygoda oraz brak konieczności posiadania numeru rachunku odbiorcy.
  • Maksymalna kwota Przelewu na telefon BLIK wynosi 500,00 złotych.
  • Koszt Przelewu na telefon BLIK to tylko 0,50 złotych.
 
Jak aktywować funkcję Przelew na telefon BLIK ?

Aby skorzystać z usługi należy posiadać zainstalowaną najnowszą wersję Aplikacji Mobilnej Nasz Bank oraz skonfigurować ustawienia w aplikacji. Jak to zrobić ?

  1. Zaktualizuj Aplikację Mobilną Nasz Bank.
  2. Zaloguj się do aplikacji i wejdź w opcje „Ustawienia” po czym kliknij „Przelew na telefon BLIK”.
  3. Oznacz użytkowników Przelewów na telefon BLIK i włącz możliwość odbierania Przelewów na telefon BLIK.


Jak wykonać Przelew na telefon BLIK ?
  1. Wybierz opcje „Przelew na telefon”.
  2. Wybierz odbiorcę lub wpisz numer telefonu i wybierz DALEJ.
    Kontakty oznaczone BLIK mogą odbierać Przelewy na telefon BLIK.
  3. Sprawdź dane przelewu, wybierz WYKONAJ, podaj e-PIN i ZATWIERDŹ.


To wszystko! Dyspozycja przelewu została przyjęta do realizacji!