Kursy walut
Waluty | kupno | sprzedaż |
---|---|---|
rozliczenie gotówkowe | ||
![]() |
4,1213 | 4,3798 |
![]() |
3,5216 | 3,7428 |
![]() |
4,8175 | 5,1572 |
rozliczenie bezgotówkowe | ||
![]() |
4,1508 | 4,3498 |
![]() |
3,5468 | 3,7172 |
![]() |
4,8422 | 5,1320 |
Pracownicy Banku Spółdzielczego w Skoczowie dokładają wszelkich starań, aby nasze usługi bankowości detalicznej i produkty wykorzystywane do ich oferowania lub świadczenia były dostępne dla osób z niepełnosprawnością lub ze szczególnymi potrzebami.
Jeśli jednak jesteś Konsumentem i uważasz, że świadczona przez nas usługa lub produkt nie spełnia Twoich oczekiwań i nie jest dostępna, możesz złożyć skargę.
Jeśli jesteś Konsumentem, skargę możesz złożyć:
- pisemnie – osobiście w siedzibie Banku lub jego Oddziale albo wysyłając list na adres: Bank Spółdzielczy w Skoczowie, ul. Objazdowa 10, 43-430 Skoczów lub na adres dowolnej placówki Banku,
- ustnie – telefonicznie albo osobiście podczas wizyty w siedzibie Banku lub jego Oddziale,
- pocztą elektroniczną – wysyłając e-mail na adres: bank@bs.skoczow.pl
- elektronicznie na skrzynkę do e-doręczeń: AE:PL-21189-99759-RGTVG-17.
Skargę możesz również złożyć przez pełnomocnika, który będzie dysponował prawidłowo sporządzonym pełnomocnictwem.
Zgłaszając skargę podaj:
- imię i nazwisko,
- adres do korespondencji, adres e-mail lub numer telefonu do kontaktu. Wskaż nam, w jaki sposób wolisz, żebyśmy się z Tobą kontaktowali,
- opis produktu albo usługi, której dotyczy skarga,
- opis tego, co według Ciebie jest niedostępne i sposobu, w jaki możemy to zapewnić.
Rozpatrywanie skarg
Wszystkie skargi rozpatrujemy starannie i wnikliwie. Odpowiedzi na skargę udzielamy nie później, niż w terminie do 30 dni od daty jej otrzymania.
Staramy się jak najszybciej udzielić odpowiedzi na kierowane do Banku zgłoszenia, jednak w przypadkach wymagających bardziej szczegółowych wyjaśnień maksymalny czas udzielenia odpowiedzi na zgłoszoną skargę może wynieść 60 dni od daty jej otrzymania.
W przypadku przedłużonego terminu rozpatrzenia skargi poinformujemy Cię o przyczynie opóźnienia, wskazując okoliczności, które muszą zostać ustalone oraz przewidywany termin udzielenia odpowiedzi.
Zgłoszoną przez Ciebie skargę Bank rozpatrzy nieodpłatnie.
Odwołania
Jeżeli odpowiedź na złożoną przez Ciebie skargę nie jest zgodna z Twoimi oczekiwaniami, możesz złożyć odwołanie do Zarządu Banku w terminie 30 dni od dnia otrzymania odpowiedzi na skargę.
Po otrzymaniu odpowiedzi na skargę masz również możliwość:
- zwrócenia się do Miejskiego Rzecznika Konsumenta lub Powiatowego Rzecznika Konsumenta (jeśli posiadasz status konsumenta),
- zwrócenia się do Prezesa Zarządu Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób niepełnosprawnych, z zawiadomieniem o niespełnianiu przez produkt albo usługę wymagań dostępności.
Zarząd Banku Spółdzielczego w Skoczowie
Zgłoszenie skargi na brak dostępności | otwórz >> |
Informacja o zasadach składania i rozpatrywania reklamacji oraz skarg | otwórz >> |